wtorek, 29 stycznia 2013

Włosy w styczniu

Wiem. Zdjęcie włosów dosyć nie wyraźne,ale dopiero uczę się robić zdjęcia ze statywu. Styczeń był miesiącem przeciętnym dla moich włosów. Troszeczkę przez naukę je zaniedbałam,ale już całkiem nie długo się zreflektuję :)
Sukcesy:
-mimo lenistwa zrobiłam (co prawda banalną) pierwszą płukankę. Kombinuję jak ją urozmaicić
- włosy zdecydowanie bardziej się kręcą
-są bardziej błyszczące i nawilżone
-czasami zakręcają się w cudne spiralki
Porażki:
-bardzo rzadko olejowałam włosy
-raz je wyprostowałam
- mimo chęci,lenistwo zwyciężyło. Nie zajęłam się stylizacją loków żelem lnianym :(
-włosy co raz bardziej się prztłuszczają

Postanawiam:
-częściej olejować
-zacząć pić pokrzywę
-próbować nowych płukanek
-wreszcie wystylizować loki żelem lnianym

Tak sobie patrze na zdjęcie i dochodzę do wniosku,że moje włosy mają śliczny kolor.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...