wtorek, 15 stycznia 2013

moja włosowa historia

Jako mała dziewczynka byłam posiadaczką cienkich, prostych włosów, ciągle związywanych przez moją mamę.Zdjęć z tego czasu niestety nie posiadam
Z czasem moje włosy zaczęły się kręcić,mama regularnie je ścinała i związywała
Tutaj moje włosy,kiedy chodziłam do 3 klasy:
Jak widać wyglądem nie zachwycały.Postanowiłam je zapuszczać.Jednak w 4 klasie je obcięłam.Prezentowały się wtedy tak:
Kompletnie nie podobałam się sobie w takim wydaniu,dlatego zapuszczałam do końca 6 klasy
Jednak włosy zaczęły mi okropnie wypadać i jedynym rozwiązaniem było ponowne obcięcie włosów.Potem włosy rosły i skręcały się jeszcze bardziej..
Tutaj okazjonalnie wyprostowane: czerwiec 2012
A teraz jak obecnie wyglądają moje włosy:









jak wygląda moja pielęgnacja włosów?







1.przynajmniej raz w tygodniu używam maski
2.staram się raz w tygodniu  olejować włosy
3.Codziennie pije siemię lniane
4.często używam odżywek:różowa z isany to mój ulubieniec
5.myje włosy co drugi dzień
Co planuje?

Zacząć stosować płukanki do włosów
Pracować nad większą gęstością włosów







6 komentarzy:

  1. widać, że włosy mają ochotę się kręcić i to jak ładnie! Próbowałaś ugniatać włosy żelem lnianym lub zwykłym żelem do stylizacji włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami ,gdy mam czas i chęci ugniatam żelem do stylizacji. Włosy mają wtedy śliczny skręt :) Jednak nie robię tego często z powodu mojego lenistwa. Mam zamiar w najbliższym czasie spróbować ugnieść włosy żelem lnianym. Mam nadzieję,że na chęciach się nie skończy :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za dalszą pielęgnację! Zostałaś nominowana: http://zakrrrecona.blogspot.com/2013/01/kolejne-nominacje.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba czerwiec 2012, bo lubię grzywki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz zapuszczam grzywkę i okropnie mnie ona denerwuje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...