sobota, 2 lutego 2013

Ulubione,spokojne piosenki

Dostałam dzisiaj tyle wspaniałych wiadomości,że koniecznie muszę się wyciszyć. Tak więc moje ulubione, spokojne piosenki:
Miejsce 1

Myślę,że tej pani nikomu nie trzeba przedstawiać. Cudowny głos, nastrojowe piosenki pozwalające się wyciszyć.. Za to właśnie ją uwielbiam. Zwłaszcza ,że to nie jedyna taka śliczna piosenka w jej wykonaniu..
Miejsce 2:

Tej pani również nie muszę przedstawiać. Cudne,nastrojowe piosenki, niesamowity głos .. Do tego jej postawa, to że nie chce być taka jak wszyscy .. Za to właśnie ją podziwiam, za to że jest inna niż reszta gwiazdeczek
Miejsce 3:

Jasną sprawą jest,że jednego z moich ulubionych zespołów nie mogło zabraknąć w tym zestawienia.Piosenka nie jest tak spokojna jak reszta,ale mi zawsze pozwala się wyciszyć. Nie raz wycisnęła z mojego oka łezkę..
Nigdy mnie nie opuszczaj to piosenka z przesłaniem
Miejsce 4:

Evanescene kojarzy się zazwyczaj z rockowymi kawałkami. Ten jest inny. Wzruszający, o nieszczęśliwej miłość. Zachęcam do przeczytania tłumaczenia na polski tej piosenki. Ja za każdy razem się wzruszałam..
Miejsce 5:

Piosenka ,która przywołuje wzruszające wspomnienia.Wszystko przez tłumaczenie pl ,które znam na pamięć..
Miejsce 6:

Mój ulubiony zespół po prostu musiał się tu znaleźć
Miejsce 7:

Kolejna bardzo wzruszająca piosenka
Miejsce 8

Piosenka ,która pomogła mi się uporać z pewnym problemem. Zawsze wyciskała i będzie mi wyciskać łzy..
Miejsce 9:

Piosenka na którą natknęłam się przypadkiem,ale od razu bardzo mi się spodobała
Miejsce 10:

Cudna,ale bardzo smutna piosenka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...