poniedziałek, 11 lutego 2013

podsumowanie tyodnia






o włosy nie dbałam w zasadzie w ogóle,a wszystko przez grypę,która mnie dopadła i nie chciała opuścić.
Co do 20 tygodni wyzwań znów same sukcesy-napoi gazowanych i chipsów do ust nie wzięłam do czego w dużej mierze przyczyniła się choroba przez którą prawie nic nie jadłam...
Co przeczytałam w tym tygodniu?

                                                
Bardzo mi się spodobała. Mimo 500 stron pochłonęłam ją bardzo szybko
                                                  
taka lekka,przyjemna oraz bardzo śmieszna książka
Obejrzałam dosyć dużo jak na mnie filmów :)
 
klasyk,który odświeżyłam sobie w pamięci :)

wstyd się przyznać,ale nigdy ani nie przeczytałam książki,ani nie obejrzałam filmu. A szkoda,szkoda . Film świetnie zrealizowany z wspaniałą obsadą
\
teraz już wiem dlaczego wszyscy zachwycali się  tym filmem :)

a tak spędziłam czwartkowy wieczór :)

Najczęściej słuchana piosenka:

3 komentarze:

  1. Duma i uprzedzenie... Kocham ten film! A widziałaś starszą wersję, która trwa chyba 6 godzin? - tę też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Imagine Dragons! Jednak moją ulubioną i najczęściej słuchaną jest Radioactive :) Wypożyczyłam też kilka książek "na ferie" bo przecież będzie tyle wolnego czasu i w końcu z 6 przeczytałam 3 :) muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...