środa, 24 kwietnia 2013

"kulturalne" podsumowanie kwietnia

1. Książki:
Było ich na prawdę nie wiele.W zasadzie tylko jedna. Nie miałam za dużo czasu..
"Złote korony księcia Dardanów"- Paukszta

Nie wywarła na mnie jakiegoś wielkiego wrażenia. Była bardzo nudna jak na przygodową książkę
2. Filmy:
W tym miesiącu był to dwa filmy:

Film opowiadający o powstaniu w Geccie i o pewnej żydówce-Irenie. Bardzo podobał mi się ten film,który dostarczał mi wiele emocji.

Najlepszy melodramat jaki w życiu oglądałam.A ja bardzo lubię takie wzruszające i łzawe tematy. Z czystym sumieniem polecam każdemu kto lubi się wzruszyć nad nieszczęśliwą miłością
3.Muzyka
Te ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem poezji śpiewanej w której absolutnie się zakochałam
a) Grechuta
Jego piosenka,którą słuchałam najczęściej to Niepewność:

Oczywiście to nie jedyna jego piosenka,która mnie zauroczyła,ale wymienię tylko tytuły reszty:
-Świecie nasz
-Będziesz moją panią
-Pomarańcze i mandarynki
-dni, których nie znamy
-nie dokazuj
-serce
-ocalić od zapomnienia
-korowód
b) Turnau
Jako miłośniczka filmu "Pan Tadeusz" nie mogło zabraknąć tej piosenki:

oprócz tego często słuchałam
-Bracka
-Cichosza
-Bombonierka
c) Bajor

i słuchałam jeszcze często "nie znajdą nas"
:)
To tyle na ten miesiąc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...